Palaute

Haluatko antaa meille palautetta, ruusuja tai risuja? Haluatko kenties kysyä jotakin? Jätä viestisi ja yhteystietosi alla olevan viestikentän kautta niin otamme sinuun yhteyttä!

Palautteesi voi auttaa parantamaan Salonki

Salonki on kampaamo, joka on omistettu auttamaan ihmisiä löytämään soihdut yhtä elävinä kuin kaikki sateenkaaren värit! Henkilökunnan ja yrityksen on jatkuvasti parannettava auttaakseen muita tulemaan kauniimmiksi! Asiakkaat voivat auttaa sen kasvua rehellisillä mielipiteillä! Se voi olla kaunein kohteliaisuus, ankarin kritiikki tai pienin nit-pick! Tiimi kuulee kaikki äänet ja ottaa ne huomioon!

Voit lähettää palautettasi sosiaalisen median verkkosivustoille tai yritysten arvostelusivustoille verkossa. Voit lähettää niitä viestejä suoraan Rauman HiusPrisma viralliseen sähköpostiosoitteeseen tai käytä alla olevaa lomaketta:

Nimi

Sähköposti
Sähköpostiviesti

Liitä mukaan oikea nimi, jotta voit tunnistaa henkilökunta. Kauppa haluaa pitää arvostelusivun puhtaana robotteilta ja peikoilta, joiden tarkoituksena on heikentää kauppaa. Sähköpostiosoite ei ole välttämätön, mutta Salonki haluaa ottaa sinuun yhteyttä silloin tällöin. Tällä tavalla henkilökunta voi ilmoittaa sinulle uutisista myymälästä tai saatavilla olevista ja tulevista erikoistarjouksista. 

Kuinka palaute voi auttaa salongiliiketoimintaa?

Positiivinen palaute voi auttaa määrittämään identiteetin. Mikä tahansa laitos olisi ekstaattista lukea tai kuulla arvostusta tekemistään asioista. Jokainen Salonki tarjottu palvelu ja menetelmä eivät ole vain mitä kauneushoitolalta odotetaan. 

Jokaisella stylistilla ja henkilökunnan jäsenellä on henkilökohtainen panos siihen, kuinka myymälän tulisi kohdella asiakkaitaan tai lähestyä tiettyä palvelua. Ainutlaatuisia ideoita arvostavat asiakkaat tekevät tiimistä itsevarman ja pyrkivät parantamaan mainittuja ideoita. Seurauksena se auttaa vahvistamaan Salonki identiteettiä muihin kauneushoitoloihin verrattuna!

Negatiivinen palaute voi auttaa seuraamaan alan muutoksia tai poistamaan ei-toivotut ominaisuudet. On aikoja, jolloin yritys on liian itsepäinen seuratakseen jatkuvasti muuttuvaa aikavirtaa. Saattaa olla, että kauneuden ja kosmetiikan alalla on innovaatioita, joita muut yritykset ovat ottaneet käyttöön. Tämän tunnustamatta jättäminen voi johtaa myymälän kaatumiseen. Jos asiakas etsii palvelua tai tuotetta, jota muilla myymälöillä on, mutta Salonki ei, hän voi menettää kyseisen asiakkaan.

On myös aikoja, jolloin yritys tekee muutoksia, joita ei tarvita tai jotka syrjäyttävät suoraan asiakkaita. Kuinka suunnittelutiimi ennustaa asiakkaan reaktion, voi valvonnan takia poiketa todellisuudesta. Huomaa nämä, jotta Salonki voi miettiä niitä perusteellisemmin ja harkita peruskorjausta tai täydellistä kääntämistä. 

Kaikenlainen rehellinen palaute auttaa kaikenlaista liiketoimintaa. Kasvulle ja muutoksille on aina tilaa, etenkin asiakaslähtöisille palveluille, kuten kauneushoitola. Täydellistä ei ole olemassa, koska kuka tahansa voi aina olla parempi! Älä ole ujo ja älä pidä kiinni! Sinulla on oikeus mielipiteeseen asiakkaana!

Theme: Overlay by Kaira
2020 | Salonki